tisdag 11 augusti 2009

Hejsan blogg! (8/11-09)


vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt.
Alla mina bloggar handlar om mej, vad jag gör i min vardag. vad som helt enkelt händer..

igår 7/11 -09
var hemma hos mormor, har varit här sen 1/11 -09.
åker hem till stockholm imorgon elle på torsdag.
Men iaf igår kom min kusin michelle till mormor, hon sa inte hej utan behandlade mej som luft hela dagen, men orkade inte säga ngt liksom, senare åkte jag o mickan till ikea med henke, hanna, robin, sara o robert. sen när vi komme hem till mormor igen skulle vi äta, och michelle va kvar.. blev inte glad. sen började michelle slänga kommentarer bakom min rygg. o det fulaste var ju att hon inte trodde jag hörde.. till slut orkade jag inte längre asso. har hållt minen o silat upp mej i 10år liksom, fick nog igår. såå sa till mormor att tänker inte sitta i samma rum som ngn som inte tycker o mej, o så sa jag att om man inte tycker om ngn så säger man det till personen istället för att snacka bakom ryggen på den.. Michelle blev ju förbannad o började hota mej, blir så irreterad att hon överreagerade liksom. Får väl fan säga vad jag känner liksom. men nej sen började hon ju hota o peka fingret mot mej o så. vi skrek på varandra o sen flög hon bara på mej o slog mej.. mormor försökte gå imellan men det gick inte michelle bara puttade bort henne. helt sjukt asso! :P

kraaam på er blogg läsare! :)<3

Inga kommentarer: