söndag 16 augusti 2009

hejsan!

igår var jag på the voice med nga vänner! :) vi hade kul i början sen tyckte jag att det blev långtråkigt att stå och trängas, inte kul alls.. Då gick jag hellre därifrån.. ^^
Så vi drog in till sveavägen runt 21.00 tiden, där mötte vi Joni och hans kompis (a)
Vid sveavägen var det då crusing, mycke intressant tycker jag dåå :)..
Älskar bilar, men jag vet fan inte mycke om dom haha ^^
men iaf, efter vi varit en liten stund på crusingen så följde vi Joni till pendeln,för han skulle hem. och han började jobba 00.00 :P
efter vi följt han till pendel drog vi till kalaset, som var för de som gått ut 9an i år. vi kom dit typ när det slutade men det gjorde inget för de var ganska tråkigt xD..
sen åkte iaf jag hem, :) Joni hörde av sej till mej när han hade slutat jobba, då kom han till sköndal en sväng o satt o snacka med mej :)
det var min dag igår ;)...



Och idag har jag fan inte gjort mycke asso, :P
sista dagen på sommarlovet.. sen börjar men en helt ny skola. ^^
det blir härligt tycker jag :).. Men nu måste jag kila iväg, :)
Hare så bra nu alla bloggläsare! <3
looove yaaaah boys and girls ;-)

Inga kommentarer: