lördag 29 augusti 2009

hejsan bloggläsare! :)

tänkte att det var dags för ett nytt inlägg, det var ett tag sen man skrev lite.
ber om ursäkt att det gått lång tid, men nu är jag tillbaks :)
har tagit mina dagar som dom kommit. har inte hänt så mycke, började skolan 17aug.
en bra skola med en bra klass:) riktigt nöjd med mitt val.
idag har jag varit i farsta med en klasskompis vid namnet Johnny K :)
shoppade lite, ett linne från bikbok 99:- så det va billigt.. har inte så mycke pengar denna mpnad så fick bli ngt billigt, hehe ^^
sen köpte jag ett skrivblock o räkneblock till skolan (a).. + en penna med betty boop på :)
jag och johnny åt på donken sen så gick vi runt lite till dåå, sen blev det att stanna till på ett fik o dricka latte och prata :).. <3
nu ska jag kolla runt lite, vet inte ännu vad som händer senare. men hoppas det händer ngt riktigt roligt och spännande :)
kram på er, <3

Inga kommentarer: